Trinexus Aqua Hajósboltok 2013.02.01. 12:26

Összeállítás: 2012 legjobb hajói

A Boating magazin szerkesztői összeállítottak egy rövid listát a kedvenc 2012-es hajóikról.

Minden évben több száz új hajóval találkozunk, és nem sajnáljuk az energiát, hogy a legszűkebb átjárón is átmásszunk, hogy felmérhessük a hajó szerkezetének és kivitelezésének minőségét, és hogy a motort is megjárassuk, hogy lássuk, hogy is viszi a vizet. Egyes hajók jobban kiemelkednek a többi közül, vagy azért, mert magasabbra teszik a mércét egy kategóriánál, új kategóriát hoznak létre, vagy mert annyira jól vannak összerakva, hogy egyszerűen nem lehet őket máshoz hasonlítani. Jöjjön itt 6 a 2012-es kedvenceink közül.

Meridian 541 Sedan 

Összegzés: A Meridian első olyan hajója, melyet az elejétől pod drive-okhoz terveztek; ez az 50 láb hosszú hajó könnyen kezelhető, mint egy sporthajó, ám a plusz teret is jól kihasználja. Ez a hajó kifejezetten jó társasági összejövetelekre, a hátsó kormányfülékben berendezett bártól kezdve a konyhán át az emeleti szalonig. A fedélzet alatti részben pedig a minden igényt kielégítő főlakosztály valódi luxuskörülményeket biztosít.

blog-meridian.jpg

Ami megfog benne: a kormányfülkét és a konyhát egy elhúzható üvegfal választja el, így a két helységet egybe lehet nyitni – remek társasági teret tudunk így létrehozni.

Sea Ray 410 Sundancer

Összegzés: A 410-es a régi 390-es Sundancer felturbózott változata, mely sokféle lehetőséggel szolgál, kinek-kinek saját igénye szerint. A Sea Ray ezt „rugalmas szerkezet”-nek hívja. Elsőként itt van a stílusos „zárt” elhúzható tető. A Sea Ray-en van egy „nyitott” elhúzható tető is, amelynél a szélvédőre nem kapcsolódik rá a tető, valamint egy standard, nyitott kormányfülkés megoldás is. A hajó jól fel van szerelve mind nappali, mind éjszakai hajózáshoz, sok különféle extra lehetőséggel.

blog_searay_1.jpg

Ami megfog benne: a farnál lévő „sun gate” ajtók, amiket kinyitva egymással szembenéző üléseket, vagy hagyományos napozóágyat kaphatunk.

Intrepid 327 Cuddy

Összegzés: A 327-es Cuddy az Intrepid sokat dicsért V-bordás hajótestének a legújabb kiadása, mely most dupla szellőzővel, egy alsó motorállással, és egyéb kifinomult, külső motorok használatát segítő elemekkel is el van látva, és eközben nem csorbul az a hatékonyság és könnyed siklás, amiről a márka hajói híresek. A 327-es fedélzetén egy egész tömeg kényelmesen elfér. Az elülső nappali térben hatan jól elférnek, négyen pedig egészen elterpeszkedhetnek; a háttámláknak köszönhetően hátra lehet dőlni, arccal előre vagy hátrafelé.

blog_interpid.jpg

Ami megfog benne: az elérhető szolgáltatások és a hajó kialakítása egyaránt elsőrangú.

Cobalt A28

Összegzés: Ez a hajó a klasszikus stílus és szerkezet mintapéldája. A hajótest egy első generációs Corvette stílusát idézi, mély felső barázdái hátrafelé vékonyodnak, és rozsdamentes acél motor-szellőzőkben végződnek. Ezek alatt egy védő rész van a farnál, ami a leginkább ki van téve az esetleges cölöppel való ütközésnek, keskenyek és a hajó eleje felé egyre kisebbek: ez egy fajta csúcskategóriás oldalcsík, mely véd, és nem dörzsölődik vagy mállik le.

blog_cobalt.jpg

Ami megfog benne: az ahogy a Cobalt kivitelezi az összecsukható, többféle módon használható üléseket és asztalokat, minden más hajót leköröz.

Rinker 290 Express Cruiser

Összegzés: A 290-es Express Cruiser sikeresen veszi át a hajó nagyobb testvérének, a 310-es Espress Cruisernek népszerű külső elemeit. Van egy pótülés a farnál; a hátsó nappali tér háttámláját le lehet hajtani, amivel egy napozóágyat kapunk; és egy hosszú, ívelt pihenő-tér vezet át a hajón. Az egyedüli ülés a jobb oldalon a vezetőülés, mivel a többi részén a túlméretezett bárszekrény foglal helyet. Az eredmény egy széles, kanyargó folyosó a fedélzet és a kabin között.

blog_rinker.jpg

Ami megfog benne: a 290-es arányai tökéletesen el vannak találva, passzolnak a méretéhez és funkciójához; se nem túl széles a hosszához, sem túl magas a szélességéhez képest.

Cabo 40 HTX

Összegzés: ez a nyitható tetejű hajó hozza a Cabo névtől megszokott kitűnő tervezést és halvonzó képességet. Nagyon könnyen fordul, a standard Zeus elektronikus kormányzásnak köszönhetően, ami a hajó sebességéhez alkalmazkodik, mindenki biztonságát szem előtt tartva. A tengeren tett próba és a Cabo gyár vezetőjével való beszélgetések alapján a 40 HTX legjobb menetsebessége, a gazdaságosságot és a motor terhelését tekintve, 2710-es fordulatszámon van; így 32 csomóval gallononkénti sebessége 0.71 mérföld, óránként 45.4 gallont használva.

blog_cabp.jpg

Ami megfog benne: gyönyörű, stílusos kivitelezés, mint például a hajótest vonalához illeszkedő torony, valamint a hatalmas szélvédővel ellátott, nyitható tetőszerkezet.

A teljes cikk itt olvasható.

A cikk megjelenését a Trinexus Aqua Hajósboltok támogatta.

Címkék:hajó összeállítás interpid meridian cobalt sea ray rinker cabo trinexus Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajos.blog.hu/api/trackback/id/tr555056586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása